Naše stránky nepoužívajú žiadne reklamné, analytické alebo iné, súkromie ohrozujúce cookies. Žiadne cookies sa nezdieľajú s tretími stranami. Stránky používajú iba cookie nevyhnutné pre fungovanie prihlasovania. Je dočasné, po zatvorení prehliadača sa odstráni.

pondelok, 23 jún 2014 20:54

Videá - "Stonožka" a hudobný program

Napísala
Dodatočne pridané videá k článku ku Dňu narcisov: Farebný týždeň zdravia - žltý deň "Deň narcisov":
štvrtok, 19 jún 2014 06:45

Drama in English

Napísala
Dramatizácia v anglickom jazyku obsadila 13.6. učebňu hudobnej výchovy na 2.stupni. Žiaci 1.-4.ročníka predviedli svoje jazykové schopnosti v divadelných predstaveniach.
nedeľa, 08 jún 2014 20:15

Koncoročný školský výlet

Napísala
Páčia sa vám kone? Chcete si na nich zajazdiť a dozvedieť sa o nich niečo viac? Odporúčame vám navštíviť, tak ako to urobila aj 7.b, RAJD v Kamienke.
streda, 04 jún 2014 20:39

Na návšteve v archíve

Napísala
Naša trieda 7.b, spolu s triednou učiteľkou, sa vybrala na exkurziu do humenského archívu.
nedeľa, 01 jún 2014 20:42

Prváci na ranči v Kamienke

Napísala
V pondelok a aj v utorok sa vybrali žiaci prvých ročníkov na ranč do Kamienky.
Dňa 23. mája sa žiaci 5. A, 5. C, 7. A a 7. B spolu s triednymi učiteľkami zúčastnili poznávacej exkurzie.
štvrtok, 29 máj 2014 15:26

Ôsmaci v Tatrách - deň 5

Napísala
Dnes bol naš cieľ - Sliezsky dom.
streda, 28 máj 2014 20:51

Ôsmaci v Tatrách - deň 4

Napísala
V stredu sme sa rozhodli navštíviť Popradské pleso. Mali sme naplánovanú krásnu cestu letným chodníkom od Štrbského plesa.
streda, 28 máj 2014 20:46

Ôsmaci v Tatrách - deň 3

Napísala
V utorok sme mali oddychovú túru po náročnej Téryho chate.
pondelok, 26 máj 2014 21:28

Ôsmaci v Tatrách - deň 2

Napísala
Hurá, zdolali sme Téryho chatu. Po výdatných raňajkách sme nasadli na lanovku smer Skalnaté pleso, z ktorej bol pekný výhľad na všetky zjazdovky končiace v Tatranskej Lomnici.
nedeľa, 25 máj 2014 18:52

Ôsmaci v Tatrách - deň 1

Napísala
V nedeľu 25. 5. 2014 o 07:00 sa humenská železničná stanica hmýrila žiakmi našej školy. Ovenčení batohmi a ruksakmi sme nastupovali do vlaku, ktorým sa začal náš pobyt v škole v prírode v Tatranskej Lomnici v hoteli Morava.
nedeľa, 18 máj 2014 16:21

Slávik Slovenska 2014

Napísala
Ľudová pieseň spievaná od srdiečka je najkrajšou piesňou.
Štafetu súťaženia v rámci Farebného týždňa zdravia prevzali v utorok žiaci druhého stupňa.
Pred 17 rokmi odštartovala Liga proti rakovine unikátny projekt - zbierku Deň narcisov. Cieľom Dňa narcisov je vniesť problematiku boja proti rakovine ako aj pravdu o súčasnom postavení chorých na Slovensku bližšie k ľuďom - do ulíc, aby sa z choroby nestal strašiak, ale fakt, ktorý ľudí spája.
Počas pestrých dní nášho farebného týždňa sme zažili naozaj veľa zaujímavých aktivít a prispela k tomu v červený deň aj Zumba pod vedením p.učiteľky Adely Bačovčinovej, ktorá nám vyčarovala úsmev v tvári a na líčkach červeň podľa priania v tento deň.
Tento školský rok sme sa opäť rozhodli pripojiť k oslave Svetového dňa zdravia - 7.apríla. Je to deň, kedy bola v roku 1948 založená svetová zdravotnícka organizácia, ktorej cieľom je celkové zlepšenie kvality života všetkých ľudí.
utorok, 15 apríl 2014 18:31

Oslava MDŽ v Domove dôchodcov

Napísala
Pri príležitosti Medzinárodného dňa žien sme svojim spevom, krásnymi básňami a tancom prišli dňa 10. marca 2014 potešiť srdcia žien v Domove dôchodcov na Laboreckej ulici. Cieľom nášho vystúpenia bolo zlepšiť náladu a vzdať úctu všetkým ženám.
utorok, 15 apríl 2014 18:27

Spomienky na časy dávno minulé...

Napísala
Žiaci 3.b triedy spoločne so svojou triednou pani učiteľkou umožnili starkým nazrieť do tajomstiev vyučovania. Starkí, ktorí pozvanie prijali, zažili príjemné chvíle v kruhu svojich vnúčat.
utorok, 15 apríl 2014 18:18

1.kolo: Viacboj všestrannosti

Napísala
Dňa 12.11.2013 športuchtiví žiaci 1. stupňa mali možnosť zmerať si svoje sily v rôznych športových disciplínach. V rámci týždňa boja proti drogám pod heslom „Vyzvi srdce k pohybu“ sa zapojili do športovej súťaže  Viacboj všestrannosti.
piatok, 11 apríl 2014 11:22

Beseda s kapitánkou OPZ

Napísala
Všetko to, čo sa učíme na občianskej náuke vo 8. ročníku, pani kpt. Čopanová, PhDr. z OPZ, počas besedy s ôsmakmi len potvrdila. Chcete vedieť konkrétne – čo? Nuž to, že už aj mladiství sa, bohužiaľ, podieľajú na kriminálnej činnosti takmer 15%.